Sări la conţinut

Pierdută

septembrie 19, 2011

nu ştiu ce vreau acum şi nu e  vreme

văd   clipa ce se scurge-n timp mereu

îi împletesc din gânduri curcubeu

la ziua ce-o  să vină  să mă cheme

eu tot aştept  o soarta mult mai  bună

am  strâns doar  griji  dorinţe şi frustrări

le împletesc cu dor în  amânări

dar mă trezesc pierdută în furtună

ştiţi voi prin lume un medicament

să-l iau să-mi vindec sufletul  de rană

să mângâie o  inima orfană

mi-aş face chiar acum abonament

aş vrea să ştiu ce am şi să am vreme

să opresc timpul bun într-un careu

iar  inima să nu mai  bată greu

în noaptea ce-o să vină să mă cheme

4 comentarii leave one →
  1. septembrie 22, 2011 3:49 pm

    Bun articol, imi place acest blog. Un pic off-topic: va supun atentiei site-ul FILME1.NET – un site gratuit de filme online subtitrate in limba romana, fara reclame (!), rapid si foarte bun. Eventual, poate va intereseaza si un schimb de linkuri. Va multumesc anticipat!

  2. septembrie 23, 2011 4:08 pm

    De vrei să ştii ce ai, îţi spun acuma:
    Ai pieteni mii, să-ţi spulbere furtuna
    Iar leacul bun de inimă se pare
    E spiritul cel bun din fiecare…

    Ridică ochii sus, priveşte-eterul
    De-asupra norilor albastru-i cerul
    Priveşte-apoi în jos cu bucurie
    Lumina şi nu noaptea să te-mbie!

    Şi nu uita tu, mami, niciodată
    Că cei ce te citesc speranţă-aşteaptă
    Aşa ne-ai învăţat… şi-ţi spun eu ţie
    Acesta-i un motiv de bucurie!

  3. maminineta permalink*
    septembrie 26, 2011 7:58 am

    Mi-au dat lacrmile.PRIETENIA voastra ma onoreaza.Va imbratisez cu mult drag.

  4. septembrie 26, 2011 4:45 pm

    Si noi, pe tine, mami.
    De abia asteptam urmatoarele versuri. De-alea optimiste… 🙂

Lasă un comentariu