Skip to content

eu ştiu, mi-a trecut timpul

Septembrie 28, 2011

eu ştiu mi-a trecut timpul

şi n-am putut să zbor

nisipul din clepsidră

mi-a curs mult  prea uşor

nu mai cunosc nici drumul

 o ceaţă m-a cuprins

iar părul de la tâmple

o iarnă mi l-a  nins

 

dorinţele pierdute

în nimbul dimineţii

înveşmântate-n vise

strâng roua rece a ceţii

şi lacrima fierbinte

retina vrea să  spele

să cureţe destinul

de  linii paralele

 

sunt împăcat cu soarta

acum nu mă  mai doare

dar  într-o carte  veche

descopăr o scrisoare

 mă prind  de amintiri

si mă trezesc mereu

răscruce-n drumul vieţii

mă hotărăsc cu  greu

 

să-mi caut tinereţea

toţii anii îi adun

descopăr iar fiorul

şi plec ca un nebun

aş vrea cu o  speranţă

să pot să mă întrec

lumină peste  umbre

 să pun şi apoi să trec

 

 

4 comentarii leave one →
  1. Septembrie 29, 2011 3:15 pm

    e greu să vezi că timpul
    se scurge-ncet şi iată
    te uiţi iar la oglindă
    şi crezi că nu-i curată
    chipul ce vezi acolo
    familiar iţi pare
    sunt totuşi eu, aievea,
    sau poate mi se pare…?

    zâmbeşti apoi …
    şi chipul pare
    ca totuşi e al tău…
    ce-asemănare!
    din zâmbet se revarsă
    lumină caldă care
    imbracă totu-n aur
    chiar, vede fiecare!

    Oglinda mincinoasă
    iar tresare
    o laşi… şi-ti spui acum
    ce importanţă are?
    maturitatea este
    aşa… o carapace
    ce sufletul imbraca
    si diferenţa face…

  2. maminineta permalink*
    Septembrie 29, 2011 3:31 pm

    Da ,câtă dreptate ai.Sufletul rămâne tânăr oricâţi ani ai avea.Numai bine de la Bailesti.

  3. Decembrie 6, 2011 11:51 am

    Mi s-a agatat sufletul printre gandurile tale Mariuta draga, Frumos scrii draga mea!

  4. maminineta permalink*
    Decembrie 6, 2011 5:24 pm

    Elena, vizita ta ma bucură nespus.Numai bine draga mea.

Lasă un răspuns

