Skip to content

Apele vieţii mele

Septembrie 2, 2011

speranţa din suflet

în vene o las să coboare

clepsidre  de clipe târzii

aştern pe coloane de timp

găsesc libertate

sub aripi ce nu vor să zboare

şi caut răspunsuri

 în apele vieţii pustii

port şoapte uitate

legate cu şnur de –împrumut

talazuri de cer

pictează în   norii de vise

neantul mă  cheamă

cu strigătu-i   veşnic de mut

şi uit bucurii

în palmele  mele închise

şterg  roua din gene

cu  verdele crud  din mister

simt  zbuciumul apelor  mării albastre

pe rană

năframa brodată cu   maci

oglindită-i de cer

şi-mi   caut  privirea pierdută

pe chip de icoană

tot caut răspunsuri

în apele vieţii pustii

găsesc libertate

sub aripi ce nu vor să zboare

aştern pe coloane de timp

clepsidre   din   clipe  târzii

speranţa din suflet

în vene o las să coboare

 

4 comentarii leave one →
  1. Septembrie 12, 2011 1:56 am

    Felicitari pentru site. Ati castigat un cititor.

  2. maminineta permalink*
    Septembrie 12, 2011 7:47 am

    Mulţumesc de vizită.Te mai aştept.

Trackbacks

  1. Interpreți români de muzică ușoara ai anilor ’60 – ’80 | Blogul lui Nea Costache
  2. Miercurea fără cuvinte -doar cu silabe: dialog în pamperși | Blogul lui Nea Costache

Lasă un răspuns

