Sări la conţinut

Să schimbi o soartă

august 25, 2011

cobor în existenţă

din sunet de vioară

fur timpul din clepsidre

ce curg în plină vară

şi rostuiesc cuvinte

ce ard mocnit  în mine

rutina să mi-o spele

şi dorul să -mi aline

 

mă pierd în calde gânduri

scald sufletul în vise

alerg brăzdând fiorul

prin paginile scrise

cu roua de pe pleoape

îmi desenez o hartă

din ciutura-ndoielii

să beau o altă  soartă

 

ard smirnă sufletească

pe altar de rugăciune

din  rana ce pulsează

curg  stropi de slăbiciune

ruina unui suflet

închis între zăbrele

în pulberea de noapte

e presărat prin stele

 

unesc palmele-n crez

privind la cer senin

şi umbra  de îndoială

dispare din   destin

un far mi se aprinde

pe-ntinderea de ape

în  sufletu-mi  deschis

te simt tot mai aproape

 

 

 

 

Lasă un comentariu