Sări la conţinut

Plecare

mai 3, 2011

Foto:  Amnesiacgirl

ai plecat

mi-ai lăsat o seringă cu dor

din când în când să fac anestezie tristeţii

lacrimile curse în călimară

udă peniţa ce scrie indescifrabil

dorinţa de mâine

iau din cuvinte vocalele

ce tremură privind o gară pustie

 din care nu mai pleacă nici un tren

şi pictez pe retină fluturarea ta de mână

mă închid

în universul meu de vise

pribeag pe poteci  de nimeni ştiute

şi beau din izvorul amintirilor

uitarea

 

10 comentarii leave one →
  1. mai 7, 2011 3:09 pm

    Doamne, ce frumos și nostalgic!

  2. maminineta permalink*
    mai 7, 2011 7:31 pm

    Slavic, mă bucur că ai trecut pe la mine.

  3. mai 8, 2011 1:04 pm

    Poezie moderna, deosebit de frumoasa! felicitari!
    O duminica placuta in familie!

  4. matilda permalink
    mai 8, 2011 5:18 pm

    Frumoooos ! Frumosul care doare….

  5. maminineta permalink*
    mai 8, 2011 8:37 pm

    Draga mea Matilda, mă bucură trecerea ta pe aici.Te mai aştept ori de câte ori sufletul tău vrea să culeagă o picătură de melancolie.

Trackbacks

  1. Concluzii din spital | Blogul lui Nea Costache
  2. Dor de mamă | Blogul lui Nea Costache
  3. Regăsirea (reluare) | Blogul lui Nea Costache
  4. Un eveniment editorial de excepție | Blogul lui Nea Costache
  5. La dude (reluare) | Blogul lui Nea Costache

Lasă un comentariu