Skip to content

Cuiele iertării

Aprilie 28, 2011

clepsidra altui timp

se scurge pentru mine

în cuiele iertării

primesc ce se cuvine

în labirint de gând

mă pierd fără să ştiu

marama de pe frunte

alunecă-n pustiu

îmi bate vântu-n suflet

în gânduri nu m-alin

privesc cerul albastru

în suflet am pelin

şi-n depărtarea grea

o altă zi înşir

descos o dimineaţă

cu-n spin de trandafir

un vis curge-n ecou

şi alungă disperarea

de lacrimi şterge faţa

descoperind uitarea

un joc ce-ncepe iar

cu dimineţi pe geană

cenuşa mi-o aşază

pe cuiele din rană

4 comentarii leave one →
  1. Marioara permalink
    Mai 1, 2011 4:38 pm

    Frumoase versuri si pline de adevar ;

    „un vis curge-n ecou

    şi alungă disperarea

    de lacrimi şterge faţa

    descoperind uitarea

    un joc ce-ncepe iar

    cu dimineţi pe geană

    cenuşa mi-o aşază

    pe cuiele din rană”

  2. Mai 3, 2011 12:01 pm

    Îmi place poezia dvs.! Like.

  3. Mai 3, 2011 6:21 pm

    Felicitari pentru articol! Mi-a placut mult.

  4. maminineta permalink*
    Mai 3, 2011 6:58 pm

    Slavic mami, e bine ca mai dai si tu un semn de viata.

Lasă un răspuns

