Sări la conţinut

Suflet în ger

februarie 1, 2011

 

Foto ; Amnesiacgirl

încă o dimineaţă rece flori de chiciură ne  arată

fumuri străvezii tot urcă către cerul plumburiu,

şi oraşul pare altul   într-o haină mai curată

rar de tot trece-o masină  dar în rest pare  pustiu

 

eu trag uşa după mine şi mă-ndrept uşor de spate

paşii repede mă poartă pe albul drum fără poteci

îmi fură privirea case care par abandonate

şi în liniştea ce curge chiar şi gândurile-s reci

 

soarele apare-n ceruri   galben ca o lumânare

fără să aibă putere mai trimite câte-o rază

se destramă gândul rece ce voia să mă doboare

sufletul prea  bun  şi  singur încet se cicatrizează

 

atmosfera-i ireală fac parte dintr-o poveste

şi în oglindirea gheţii pe la tâmple mă văd  nins

grijile ce mă frământă   mă deşteaptă fără veste

din această feerie   foarte greu  mă las   desprins

 

5 comentarii leave one →
  1. februarie 1, 2011 1:36 pm

    Suflet în ger!

  2. maminineta permalink*
    februarie 1, 2011 3:21 pm

    Slavic, zilele care au trecut au fost cu prea mult ger.Trebuie sa luam aminte.

  3. februarie 3, 2011 10:31 am

    Aşa este. Îmi place poezia!

Trackbacks

  1. Blogosfera alături de Paul Ispas | Blogul lui Nea Costache
  2. Un paradis natural mai putin cunoscut | Blogul lui Nea Costache

Lasă un comentariu