Sări la conţinut

Glas de clopot

decembrie 7, 2010

Foto Amnesiacgirl

 

cine aude clopot de chemare

spre orizonturi neştiute încă ?

cine simte gustul când e sare

în grota întunecată şi adâncă ?

şi care din noi curaj găseşte

să urce pe scară pân la cer?

cine aripi de fluturi înrobeşte

pentru zborul lor cel efemer ?

 

cine ştie ţese azi ştergare

galben borangic împodobit ?

râuri să-mpletească dalba floare

cu un gând al tău ce-i nerostit .

cine rugăciunea ţi-o şopteşte

într-o noapte fără dimineţi ?

cine setea grea îţi potoleşte

în fântâni sleite cu blândeţi ?


s-a spart fierea lumii şi amărăşte

fluviul pur din ploile străbune,

ne –ngenunche şi ne umileşte

că am pierdut a noastră înţelepciune.

şi deja simţim cum ne îmbată

şi –un ocean de somn cum ne cuprinde,

de pe tâmpla noastră argintată

gândul bun încet ni se desprinde.

 

pentru zborul lor cel efemer

cine aripi de fluturi înrobeşte ?

cine urcă scara pân la cer

care dintre noi curaj găseşte ?

în grota  întunecată şi adâncă

cine simte gustul când e sare ?

spre orizonturi neştiute încă

cine aude clopot de chemare ?

 

7 comentarii leave one →
  1. decembrie 8, 2010 2:17 pm

    O poezie plină de realitate!

  2. decembrie 21, 2010 11:00 am

    Mami, poza de la sfarşit aşa seamănă cu fostul Combinat de fibre din Câmpulung Muscel, acum in paragină… sunt sigur că de acolo e fotografia. L-am fotografiat şi eu anul acesta, când am fost în concediu.

  3. maminineta permalink*
    decembrie 21, 2010 2:13 pm

    Cred ca de acolo e fotografia, fiica mea a pozat în concediu.

Trackbacks

  1. Forever young – prima parte «
  2. Festivalul "Cerbul de aur" Brașov (I) | Blogul lui Nea Costache
  3. Bilant 2010 | Blogul lui Nea Costache
  4. Din Văianu la Toronto, un roman al Gorjului de altădată | Blogul lui Nea Costache

Lasă un comentariu