Sări la conţinut

Scrisoare către Moş Crăciun

decembrie 21, 2010

 

 

Moşule bun, aş vrea să nu mai plâng

Dar o tristeţe mare mă apasă,

Suvoi de lacrimi în batistă strâng

Că mama mea nu s-a întors acasă.

 

Când a plecat eram în clasa întâi

Şi câte nopţi de dor oftam mereu,

Mâna măicuţei mele căpătâi

Eu n-o mai simt  şi-mi era tare greu.

 

Tu poate poţi prin poarta ei să treci

Să-i aminteşti de casa cu pridvor,

De-aş fi mai mare aş găsi poteci

S-o pot vedea, că nu mai pot de dor.

 

În clasa a patra am trecut acum

Măicuţa mea munceşte prin străini,

Mi-e dor mosule drag de-al ei parfum

Şi numai tu mai poţi să mă alini.

 

Eu ştiu,  în lume  sunt prea mulţi copii

Care îţi scriu şi-ţi spun durerea lor,

Dacă poţi face multe bucurii

Adu-mi te rog pe mama în pridvor.

 

12 comentarii leave one →
  1. decembrie 22, 2010 3:05 pm

    Tristă scrisoare!

  2. maminineta permalink*
    decembrie 22, 2010 5:09 pm

    Slavic, viata ne invata si cu bune si cu rele.Copii fara partinti sau cu parintii plecati au nevoie de mai multa afectiune.E de datoria noastra a celorlalti sa impartasim cu ei bucuriile noastre.Sarbatori fericite cu multe bucurii.

  3. decembrie 23, 2010 6:45 pm

    Mulțumesc din suflet! Sărbători fericite lângă persoanele dragi!

  4. pastel permalink
    decembrie 23, 2010 7:51 pm

    Craciun fericit!
    Domnul sa va aduca in casa bucurii si stare sufleteasca pe masura gindurilor bune ale Dv.!

  5. maminineta permalink*
    decembrie 23, 2010 8:00 pm

    Mulţumesc Stelian, urările tale mă bucură.La fel îţi doresc şi eu, tote bucuriile lumii să te găsească acasă.

  6. decembrie 24, 2010 1:01 pm

    Crăciun fericit alături de cei dragi, toate gândurile noastre bune, Maminineta! Să ai parte de bucurii şi să trăieşti la intensitate maximă aceste zile minunate!

    Cristi şi Geanina

Trackbacks

  1. Metode specifice | Ioan Usca
  2. Colecţionara de coşmaruri – 32 | Caius
  3. România la majorat | Gabriela Savitsky
  4. Mos Craciun revine « Cosmin Stefanescu's Blog
  5. Amprente Literare – volumul 2 «
  6. Debut « Cristian Dima

Lasă un comentariu