Sări la conţinut

S.O.S.

mai 14, 2010

Prin portaluri rătăcită, strig cu teamă către oricine

Să mă ajute să spăl lumea ce-i murdară de ruşine

 

Nimeni însă nu m-aude, toţi au alte interese

Şi-n urzeala încurcată, un păianjen negru ţese

 

Pânză peste ochi să pună, să nu mai vedem nimic

Şi aglomeraţi cum suntem, mai bine tăcem chitic

 

Când vedem o rază, două, lângă noi un pic de verde

O luăm razna, echilibrul ce-l avem acum se pierde

 

 Vine unul la tribună şi ne-ndoapă cu minciuni

Foamea noastră nu se stinge,  cu ale lui promisiuni

 

Fiecare zi ne doare, rostu-i  prins cu-n bold în haină

Haideţi toţi la  comentarii, să dezvăluim o taină

 

Frica ne păzeşte via, dar speranţa niciodată

Şi de vei gândi cu mintea, vei plăti ultima rată.

 

Ne trăim întreaga viaţă, după reguli şi concepte

Ne-mbulzim să prindem locul pentru a urca pe trepte.

 

Am rămas o rătăcită, ce tot plânge prin portaluri

Barca noastră se scufundă, prea departe e de maluri…

 

 

 

17 comentarii leave one →
  1. mai 14, 2010 10:26 pm

    Barca noastră se scufundă, prea departe e de maluri…atat este de adevarat in aceste zile. Frumos spus, dar este trist. Frumoase lacramioarele!

  2. mai 15, 2010 12:18 pm

    Lexy, noi ne-am trait traiul, ne-am mancat malaiul, dar ce fac copii astia acum.Greu o sa se descurce.

  3. mai 15, 2010 1:59 pm

    Poate ca o alta revolutie…vor face tinerii….sau vor zbura spre alte meleaguri…
    Poate ca nu numai Base e de vina ci si cei care au fost la vot….mai ales ei…

    Nu eu am gresit ci voi,
    Ca toti m-ati crezut pe mine,
    cand eu va spuneam zambind
    ca o sa traiti mai bine.

    Eu ziceam asa-ntr-o doara
    Ca de-al vostru o sa fiu,
    Dar voi a-ti luat-o a buna
    Si a-ti votat portocaliu.

    Acu, taceti si rabdati
    Si cantati-va de jale,
    Ca incepem sa taiem
    Salarii ,pensii,ajutoare.

    Sa traiti din ce aveti,
    Sa traiti din ce puteti,
    Mie nici ca nu imi pasa
    Ati votat cu mana voastra!

    poate asa ar zice Base…

    O zi linistita sa aveti!

  4. maminineta permalink*
    mai 16, 2010 2:06 pm

    Lory mami, frumoase versuri,situatia tarii nu prea e frumoasa si o sa fie greu de voi, copii tineri cu griji de mici.

  5. mai 16, 2010 7:59 pm

    „Barca noastră se scufundă, prea departe e de maluri”… Da’ si cand o sa ajungem la niste maluri bune…

  6. maminineta permalink*
    mai 17, 2010 7:41 am

    Ionele mami, ma bucur ca esti optimist. Mai e mult pana acolo, dar speranta moare ultima.

  7. kushter permalink
    mai 17, 2010 3:54 pm

    Mult adevăr…

Trackbacks

  1. DE-ALE CHEFLIILOR – Se vor ofili garoafe «
  2. Ai decojit durerea… « Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine.
  3. Am revenit! | Blogul lui Nea Costache
  4. Nea Gogu din Afumati si ZeListul « Hai ca se poate!
  5. Pe 19 mai suntem solidari cu Basescu si clica lui sau ne soldarizam intre noi? « Hai ca se poate!
  6. Pe 19 mai suntem solidari cu Basescu si clica lui sau ne solidarizam intre noi? « Hai ca se poate!
  7. Doar un bob zabavă: numai azi nu-i mâine! | Blogul lui Nea Costache
  8. Succesul in Slovenia al lui Bacio | Blogul lui Nea Costache
  9. Sunt cel mai fericit bunic! | Blogul lui Nea Costache
  10. Visu’ cu neica Dumitru | Blogul lui Nea Costache

Lasă un comentariu