Sări la conţinut

Drumul călătorului

februarie 22, 2010

 

 

 

Foto Vlad Eftenie

Îmi deşiram din suflet câte-un gând

Să-l împletesc într-o speranţă vie

Şi m-am ferit ca să mă vezi plângând

Mă complăceam în aspra ta sclavie

 

S-a risipit o tinereţe-n zări

Nu mai am timp să mai regret nimic

Privesc la fericire-n depărtări

La drumul îngustat, ce-i  tot mai mic.

 

Sunt tot mai singur cu durerea mea

Trec clipele prea repezi şi mă dor

De frumuseţea ce ieri mă  uimea

Şi  astazi a plecat spre alt decor.

 

Toţi suntem trecători prin astă lume

Doar vântul va rămâne după noi

Ni se vor şterge şi tristeţi şi nume

Vor fi doar oase albe în noroi.

 

9 comentarii leave one →
  1. februarie 23, 2010 12:28 am

    Mami, de ce sunt asa triste ultimele tale poezii? Sunt minunate, dar foarte triste. Chiar si cand vorbesti de primavara…
    Iti doresc numai bine si o primavara care sa te umple de bucurii.

  2. maminineta permalink*
    februarie 23, 2010 9:36 am

    Al 2 lea, cred ca m-a obosit iarna asta asa aspra.Nu prea mai merge nimic, vorbim de somaj tehnic, nu stim ce s-o alege.

  3. amnesiacgirl permalink*
    februarie 23, 2010 1:08 pm

    de asta m-am plans si eu. mult prea triste toate…daca renuntam la optimism ce mai ramane? hai mami, putin curaj, zambeste si scrie-mi ceva frumos-frumos. colorat. bucuros. de PrimaVara:)
    multumesc,
    nineta;)

  4. februarie 23, 2010 4:10 pm

    Frumoase si triste aceste versuri maminineta! Nineta are dreptate: afara e primavara, soare, ghioceii ne incanta cu puritatea si gingasia lor! Un zambet si-un gand bun Maminmineta, traim vremuri de cosmar, e adevarat, insa trebuie sa fim totusi fericiti, fericiti ca lasam in urma noastra niste copii minunati! Mult soare in suflet si in gand!

  5. spedy permalink
    februarie 25, 2010 12:15 am

    Astazi am you tube-arit olecuta si am dat de asta.

    si cred ca aduce putin optimism si inseamna ,zic eu,un pas mai departe ….

    spedy/24/02/2010

  6. maminineta permalink*
    februarie 25, 2010 9:21 am

    Spedy, multumesc frumos, datorita tie am inceput dimineata foarte bine.

  7. spedy permalink
    februarie 25, 2010 8:13 pm

    Ma bucura faptul ca am putu sa fac cuiva o zi mai frumoasa .
    Sa fiti sanatoasa .

    …dar din dar ,zice o vorba
    intr-o zi de soare plina,
    face raiul pe pamant
    ca si florile-n gradina.

    spedy/25/02/2010

  8. maminineta permalink*
    februarie 25, 2010 9:19 pm

    Spedy,surprizele se tin lant, frumos graiesti si graiul matale lumineaza existente obosite de vreme si griji.Numai bine mami si dor de oameni sensibili.

Trackbacks

  1. Despre bărbaţi « Ioan Usca

Lasă un comentariu