Skip to content

Sfârşit de iarnă

Februarie 20, 2010

prea multă iarnă mai era

în umbra ta, în umbra mea

şi mă durea când te vedeam

prea obosit, privind pe geam

sorbind o ceaşcă de cafea

gândindu-te mereu la ea.

de te-trebam, ştiam că minţi

mă apuca dorul de părinţi

de locul meu ce m-aştepta

vedeam că nu mă vrei a ta

ochii-mi plângeau de frig şi dor

vroiam la mama, în pridvor.

o apă pură o să spele

greşeala-n în faţa sorţii mele

curată, încet să mă ridic

să scot valoare din nimic

şi zborul meu va fi doar drept

cât bate  inima în piept.

o iarnă pentru amândoi

a fost zăpadă, au fost  ploi

s-au dus, acum e primăvară

aştept în suflet să răsară

din lacrimi, cel mai pur izvor

ce va trăi din al meu  dor.

9 comentarii leave one →
  1. Februarie 20, 2010 7:35 pm

    „de te-trebam, ştiam că minţi

    mă apuca dorul de părinţi

    de locul meu ce m-aştepta

    vedeam că nu mă vrei a ta

    ochii-mi plângeau de frig şi dor

    vroiam la mama, în pridvor”

    O altă poezie plină de sensibilitate. Imaginea pridvorului, îmbinată cu cea a mamei grijulii, este foarte frumoasă…

  2. spedy permalink
    Februarie 21, 2010 12:36 am

    nu ma gandesc la iarna cea pagana,
    cea rece si barbara,c-a terminat
    de-avalma,magiunul si zacusca ,
    jambonul si carnatii si vinul din camara….
    ––––––––––
    miroase-a primavara,si-isenin,
    iar visele se-ngana in florile ce vin,
    pe-un gand ce mi-a venit mai ieri pe seara,
    un pitigoi ingana intr-o doara ,ca…

    simt a vara ,simt a vara…..

    spedy /20/02/2010

  3. Februarie 21, 2010 8:19 am

    Frumoase versuri maminineta! Iarna din suflet si de afara, cu vrema ei urata, la unii oameni nu dispare, nici dupa venirea primaverii!
    Off, de-as fi avut si eu talentul versificatiei asemenea Mamininetei, altfel ar fi fost si pentru mine! Am incercat totusi, timid, in stilu-mi propriu, un poem pe care te invit sa-l citesti:
    http://www.neacostache.com/2010/02/20/te-nvat-io-minte/

    O duminica frumoasa, alaturi de cei dragi!

    P.S. Mi-e dor de articolele fetitei uituce!

  4. maminineta permalink*
    Februarie 21, 2010 12:22 pm

    Criss, am trecut multi dintre noi printr-o asemenea iarna in suflet,macar avem speranta ca se va termina si va veni primavara.

  5. maminineta permalink*
    Februarie 21, 2010 12:25 pm

    Frumos Spedy,cu totii ne dorim primavara in suflete, in relatiile dintre noi, deasupra noastra si imprejurul nostru.Numai bine si iz de primavara…

  6. maminineta permalink*
    Februarie 21, 2010 12:31 pm

    Nea Costache, am citit, femeia nu recunoaste niciodata, dar e atasata de barbatul ei .In doi totul e mai limpede, singuratatea e o povara.Mai bine cu rau decat fara.Numai bine,sanatate,sperante de mai bine sa auzim.

  7. Februarie 21, 2010 4:52 pm

    A cam venit primăvara, deşi nu atât de evident ca în cea de-a doua ilustaţie…

  8. maminineta permalink*
    Februarie 21, 2010 5:59 pm

    Vania, mi-e dor de primavara, dar la noi bate un vant rece, de nu poti sa stai afara.Sa speram ca totusi o sa vina.O duminica placuta.

  9. Februarie 3, 2017 9:47 pm

    nu m am dezbumbat inca despre cei vorba dar ceea ce an citit*- conversatia voastra- m a rascolit va multumesc

Lasă un răspuns

