Sări la conţinut

Ochilor mei

octombrie 27, 2009

Foto: Amnesiacgirl

Plânge clepsidra, că-şi pierde  nisipul

Marea vibrează în  spume,  pe mal

Omu-n oglindă-şi ascunde iar chipul

Gânduri, speranţe, trăiesc virtual.

 

Ochii frumoşi fac  lumea  mai clară

În lacrima lor, citeşti bucurii

Iubirile mari, mai  greu se declară

Te fură cuvântul şi scrii poezii.

 

Un fir de nisip e omul în lume

Priveşte la cer  şi  vede  culoare

Adună imagini şi face albume

Pictează cu dor în suflet o floare.

 

Un fluture,  floarea-ntâlneşte pe drum

Orbit de culoare, îşi  urmează destinul

O clipă-i deajuns să soarbă parfum

O clipă doreşte, să-şi  stâmpere chinul.

 

Un fluture, un spin şi ochi luminoşi

Cuvinte legate prin ardere pură

Fiţi buni, fiţi tandri, mereu bucuroşi

Cum ochii mei vă văzură.

10 comentarii leave one →
  1. octombrie 28, 2009 9:45 am

    „Un fir de nisip e omul în lume

    Priveşte la cer şi vede culoare

    Adună imagini şi face albume

    Pictează cu dor în suflet o floare” – frumos de tot…

  2. octombrie 28, 2009 10:16 am

    şi totuşi… ce efemer e totul, sensibilă şi dragă prietenă
    trăire alcătuită din efemer, viaţă în culori şi anotimpuri …
    e un defect să iubeşti… vîntul îţi sancţionează visele
    omoară fluturii, scutură florile, împrăştie vara şi culorile… fluturii şi florile nu au amintiri(sper, pentru ei/ele, ar fi mult prea dureros)
    n-aş suporta să văd fluturi şi flori morţi de inimă rea … e destul că, uneori, li se întîmplă oamenilor

  3. maminineta permalink*
    octombrie 28, 2009 10:30 am

    Criss, daca toti ne-am da seama ca trecerea noastra pe aici e atat de efemera,am lua mai in serios viata.
    Nu stiu, nu cred ca versurile mele sunt bune,dar scriu sa-mi eliberez sufletul, prea multe am strans acolo,putine bucurii, multe dureri, destule sperante.

  4. maminineta permalink*
    octombrie 28, 2009 10:35 am

    Cella-intotdeauna exista ceva,cineva care intarzie timpul. Natura m-a fascinat,se descurca singura,fara reguli si canoane.Multumesc de trecere.Citesc cu sete blogul tau si ma imbogatesc cu informatii.Nu indraznesc sa comentez ca nu cumva sa nu gresesc.Invat mereu.Numai bine.

  5. octombrie 28, 2009 3:58 pm

    vaiii, da’ ce mă superi 😦 zău aşa …
    nu îndrăzneşti? ce vorbă-i asta, dragă? offf Doamne
    să zici o vorbă nu înseamnă „să comentezi”(nu-mi place asta, cum sună)
    cînd simt ceva zic, cînd nu tac şi doar citesc… cine ce are? comunicăm şi în tăceri şi în vorbe
    eu comunic mult mai bine în real(şi meseria îşi spune cuvîntul, experienţa) îmi e destul dedificil în „golul” virtualului
    la mine contează, decisiv, privirea-vocea-limbajul nonverbal…
    aşa încît, poţi să-ţi închipui, mi-e şi mie de cele mai multe ori greu să „vorbesc” virtual
    precum vezi, mai mult tac, îi las pe alţii să exprime ce-aş vrea într-o stare ori alta a mea… întotdeauna mi s-a părut că alţii spun, în scris, mult mai bine exact ce gîndesc eu
    te îmbrăţişez şi sunt acolo
    tăcută ori nu te văd şi-ţi mulţumesc de trecere

  6. octombrie 28, 2009 4:45 pm

    „sa fi bun” – telul suprem, nu tot timpul ne iese….dar incercam!! foarte frumos!!

  7. octombrie 28, 2009 6:48 pm

    Mi-a placut foarte mult! Versurile tale nu m-au intristat ci mi-au dat speranta. Te iubesc pentru talentul tau.

  8. maminineta permalink*
    octombrie 28, 2009 7:01 pm

    Cella-am inteles,aveam retineri cand vedeam posturi la tine pe blog despre lucruri,oameni,cuvinte pe care eu nu le stiam.Ma documentam apoi,dar recunosc nu le stiu pe toate.Multumesc pentru izvorul de caldura sufleteasca pe care-l daruiesti fara oprire.Numai bine sa fie.

  9. maminineta permalink*
    octombrie 28, 2009 7:12 pm

    Julz mami, bine ai venit.Sunt bucuroasa de oaspeti ,doresti o cafea…imi place sa stau de vorba.Am aruncat o privire pe blogul matale si m-am impotmolit in sensibilitate,talent,curaj,idei.Iti doresc spor la scris si nu uita te mai astept.

  10. maminineta permalink*
    octombrie 28, 2009 7:23 pm

    Multumesc Primadona.Am putine prietene ca tine, dar sunt pentru totdeauna.Inchid ochii si te vad in florile tale superbe.O noapte linistita cu vise frumoase.

Lasă un comentariu