Skip to content

Vorba mea

Octombrie 26, 2009

Foto: Amnesiacgirl

Am îndurat destul, nu se mai poate

Legaţi la ochi, întrezărim  lumina

Voi sunteţi cei  cu drepturi rezervate

Şi vă spălaţi pe mâini de toată vina ? 

 

Nu vă ajunge  ce mult  aţi furat ?

Aţi ros destul din trupul astei naţii

Prea mult, prea des,  noi toţi v-am tolerat

Acum vă invităm la declaraţii.

 

Căci vrem să ştim, unde ni-i demnitatea

Unde aţi ascuns-o ? de  ce n-o  găsim ?

Jos cu prostia,  să urcăm dreptatea

În locul ei pe care toţi îl ştim.

 

Nu ne mai îmbătaţi cu apă rece

Prea mult amar ne-aţi pus în farfurie

Căci pietrele rămân, când  apa trece

Ca să depună veşnic,  mărturie.

 

Ne vom da mâna tineri şi bătrâni

Un singur gând, o singură izbândă

Vom  arăta că ştim să fim români

Călăuziţi de-o inimă arzândă.

 

8 comentarii leave one →
  1. Octombrie 27, 2009 8:31 am

    Uneori am senzaţia că am pierdut demnitatea pe drum… Mă întreb dacă avem puterea să ne întoarcem şi să o recuperăm…

  2. maminineta permalink*
    Octombrie 27, 2009 9:14 am

    Criss, ne-au aplecat atat de mult spre pamant ca nu mai vedem decat un metru inaintea noastra. Nu mai stim sa ne ridicam in picioare ca sa putem vedea drumul drept.

  3. Octombrie 27, 2009 2:14 pm

    sa speram ca la aceste alegeri se va vota pt noi si nu pt ce ni se da pomana…
    O zi frumoasa sa aveti!

  4. maminineta permalink*
    Octombrie 27, 2009 2:54 pm

    Da Lory mami, asa ar trebui sa fie.O sa vedem.

  5. Noiembrie 8, 2009 3:25 am

    excellent !

  6. maminineta permalink*
    Noiembrie 8, 2009 10:10 am

    Multumesc de vizita.Te-am cautat si eu si-mi place ce am gasit.Iti doresc numai bine,sper sa ne mai vizitam.

  7. Noiembrie 20, 2009 2:32 pm

    ce om frumos;))

  8. maminineta permalink*
    Noiembrie 20, 2009 3:08 pm

    Raza, bine ai venit pe blogul meu.Vizita ta ma bucura.Te mai astept si te voi vizita si eu. O zi buna.

Lasă un răspuns

