Sări la conţinut

Visul

mai 10, 2011

Foto Amnesiacgirl

Nu ştiţi  că pentru voi în astă seară

Am tors un fus  de stea  dintr-un abis,

Mi-am îmbrăcat chiar hainele de gală

N-am reuşit să vă  trezesc din vis.


Pe scenă se juca o parodie

Schimba pe rând decor după décor,

Spre înălţimi un puf de păpădie

Zbura încrezător în viitor.


Tăcerea oarbă vă  înghite glasul

Cuvintele sunt şterse c-o năframă,

Doar drumul drept vă mai conduce  pasul

De ce  lăsaţi   dorinţele în  vamă ?


Fur din noroc să-mi împletesc o scară

Să pot urca spre noile destine,

Pictez un vis şi îl privesc cum zboară

Balanţa răstignirii să încline.


Eu zugrăvesc  o clipă incoloră

Cu un penel de doruri şi speranţe,

Rupeţi din timpul vostru doar o oră

Şi  împletiţi  lumină   cu distanţe.


Eu tot speram că vă trezesc din vis

Am îngheţat în hainele de gală,

Fusul ce-i tors din steaua din abis

Il deapăn într-o lume virtuală.

Lasă un comentariu