Sări la conţinut

Aprilie

aprilie 5, 2011

 

Foto: Rizea-manea Marius

primesc o rază caldă prin crăpătura  uşii

tristeţea mea  închisă  rămâne cu zăvor,

aprilie înfloreşte pe vale corcoduşii

miresme mă  îmbată e linişte şi dor.

 

cu  verde crud pictează poiana –n dimineaţă

şi o perdea albastră  aruncă peste cer,

să-nceapă ziua aceasta curată şi măreaţă

învăluie-n lumină cel mai ascuns  mister.

 

culoare pe retină în suflet mulţumire

port  încă o zi cu mine spre adevăr şi taină

şi vântul călător se-ntoarce  să  admire

natura ce îmbracă a primăverii  haină.

 

această frumuseţe o leg  într-un chenar

să o transform apoi în vers de poezie

privirea-mi se opreşte în margini de hotar

şi sufletu-mi încântă cu aburi de beţie.

 

aprilie aduce nou început în muguri

şi îşi păstrează clipa în mozaic de vise,

tristeţea o aprinde în veşnicele ruguri

speranţa să  renască  în sâmburi de caise.

 

miresme mă  îmbată e linişte şi dor.

aprilie înfloreşte pe vale corcoduşii,

tristeţea mea  închisă  rămâne cu zăvor

când  raza  caldă intră  prin crăpătura  uşii.

 

9 comentarii leave one →
  1. aprilie 8, 2011 10:58 pm

    Bună seara, Maminineta! Un alt tonus, de fiecare dată când vine primăvara…
    Cu mare plăcere am citit:

    „această frumuseţe o leg într-un chenar

    să o transform apoi în vers de poezie

    privirea-mi se opreşte în margini de hotar

    şi sufletu-mi încântă cu aburi de beţie”

    Gândurile noastre bune şi la bună recitire, un final de săptămână cât mai bun!

  2. maminineta permalink*
    aprilie 9, 2011 9:35 am

    Criss mami, mai schimbam cate ceva ,altfel viata devine plictisitoare.

  3. aprilie 12, 2011 2:05 pm

    Aprilie!

  4. maminineta permalink*
    aprilie 12, 2011 5:59 pm

    Slavic, e primavara mami, bucura-te de acest anotimp frumos.

  5. aprilie 23, 2011 11:48 am

    Sărbători luminate!

  6. aprilie 23, 2011 2:16 pm

    Sănătate multă şi Sărbătoare Luminată alături de cei dragi! 🙂

  7. aprilie 23, 2011 8:04 pm

    Un Paşte Fericit, Maminineta, să ai sufletul plin de bucurii şi de împliniri!
    Gândurile noastre bune!

    Cristi şi Geanina

  8. maminineta permalink*
    aprilie 23, 2011 9:58 pm

    Vania, lumina sa fie cu noi toti.

  9. maminineta permalink*
    aprilie 23, 2011 9:59 pm

    Criss, lumina învierii să ne lumineze sufletele.

Lasă un comentariu