Sări la conţinut

De ştii…

februarie 21, 2011

 

 

De ştii cum neghina s-o dai la o parte

Ca grâul din suflet curat să rămână

Vei bea orice slovă ce-i scrisă în  carte

Ca limpede apă  curgând din  fântână.

 

De ştii să descoperi un semn de-ntrebare

Şi viaţa s-o scuturi de  oricare vină,

Doar alb vei rămâne căzând în culoare

Şi raza de soare îţi este lumină.

 

De ştii  în tăcere să-ţi faci rugăciunea

Şi  -n suflet scânteia  va   arde mocnit

Trăirea în bine îţi va fi opţiunea

Răbdarea   va trece prin orice   granit.

 

De ştii preţui orice fel de povaţă

Şi un deget să pui pe-a vecinului rană,

Credinţa în oameni mereu te învaţă

Rămâi şi citeşte şi uită de goană.

 

Ca limpede apă  curgând din  fântână

Vei bea orice slovă ce-i scrisă în  carte,

Ca grâul din suflet curat să rămână

Să ştii cum neghina s-o dai la o parte.

 

21 comentarii leave one →
  1. februarie 23, 2011 2:39 pm

    ”în tăcere să-ţi faci rugăciunea”!

  2. maminineta permalink*
    februarie 23, 2011 3:33 pm

    Slavic, rugaciunea o poti spune si cu voce tare, o faci doar pentru tine, oricum Dumnezeu e prezent in gandul tau, El stie si cand te rogi in tacere.

  3. martie 1, 2011 12:54 am

    De ştii să citeşti în suflet preţuirea,
    Cuvintele vor fi de prisos.
    Mă bucur că am fericirea
    S-ajung pe un blog aşa de frumos!

  4. maminineta permalink*
    martie 1, 2011 9:02 am

    Aurora, iti doresc tot binele din lume,sensibilitatea se intalneste tot mai des aici in virtual.Martie sa-ti fie luminos si plin de bucurii.

  5. munteanul permalink
    martie 1, 2011 7:01 pm

    „De ştii cum neghina s-o dai la o parte

    Ca grâul din suflet curat să rămână

    Vei bea orice slovă ce-i scrisă în carte

    Ca limpede apă curgând din fântână.”

    Versurile astea mi-a plăcut cel mai mult, Maminineta. Frumoasă această metaforă cu grîul şi neghina.

    La Mulţi Ani de Mărţişor!

  6. maminineta permalink*
    martie 2, 2011 8:51 am

    Multumesc mult Ionele, sa ai o primavara asa cum ti-o doresti.

  7. martie 8, 2011 10:36 am

    La mulţi ani, Mami Nineta! Să vă fie bine şi soare! 🙂

  8. martie 8, 2011 2:22 pm

    Noi, bărbaţii, percepem cu adevărat fericirea numai atunci când suntem iubiţi.
    Din această cauză, femeia devine, pentru fiecare bărbat, punctul de reper fundamental al existenţei sale.
    La mulţi ani, doamnelor, la mulţi ani, domnişoarelor, să fiţi iubite şi respectate de aleşii voştri!

    Gândurile mele bune, Maminineta!

  9. maminineta permalink*
    martie 8, 2011 3:52 pm

    Criss mami, multumesc frumos. Ganduri bune pentru toti si toate.

  10. martie 9, 2011 11:53 am

    Foarte frumos și adevărat!

  11. maminineta permalink*
    martie 10, 2011 4:03 pm

    Slavic, un gand bun pentru tine.Te pupa mami.

  12. martie 25, 2011 1:12 am

    n-ați mai scris demult nimic

Trackbacks

  1. Premiile concursului Blog de blog - cele mai bune bloguri din 2010 | Blogul lui Nea Costache
  2. Premiile * Blog de Blog – 2010 * ! Mică, mică, dar… rădică… « Sfinxul
  3. Mărțișoareee, la doamne și domnișoaree! | Blogul lui Nea Costache
  4. Întâmplări cu prietenii mei maghiari | Blogul lui Nea Costache
  5. Dezastre... benefice! | Blogul lui Nea Costache
  6. Mirii mileniului III « Ioan Usca
  7. Vicki – Lilick’s Operation | Gabriela Savitsky
  8. Numele Dvs. pe Internet. Domenii .ro cu 31 euro + tva | Blogul lui Nea Costache
  9. Apel catre Blogosferă: Andrei Teodoroiu are nevoie de noi | Blogul lui Nea Costache

Lasă un comentariu