Sări la conţinut

Figurant în piesa vieţii

iulie 17, 2010

Îmi pun visele într-o plasă şi mă-mbrac la repezeală

Astăzi este premiera, timpul trece aşa de iute

Vreau ca rolul vieţii mele să îl joc fără greşeală

Acţiunea este amplă, în trei acte, cinci dispute.

În metrou privesc  la lume, vreau să le ghicesc  destinul

Unu-i supărat pe viaţă, altul  fericit  zâmbeşte

Ridurile bătrâneţii dau de gol pe cel ce chinul

I-a pus prima  cărămidă, la viaţa ce o trăieşte.

Voi  muri în actul doi , cauza ?- e prea mult  dor

Actul trei mă pune-n faţa unei grave suferinţe

Pe obraji curg lacrimi grele, iată, chiar e  un izvor

Care spală şi-mplineşte, a destinului dorinţe.

Viaţa noastră e o scenă, noi actorii ambulanţi

Purtăm azi o mască nouă, sentimente consumăm

Mâine e o altă zi, mâine suntem figuranţi

Într-o altă trilogie,  costumaţi, ne transformăm.

Întrebările lui Shakespeare, nici astăzi nu au răspuns

Timpu-şi cerne peste toate, praful de secunde triste

Îmi caut prin buzunare gândul bun, ce stă ascuns

Să îl spăl cu limpezimea lacrimilor din batiste.

Am anii să pot alege , voi juca un dublu rol

Iar oglinda vieţii mele, voi păstra-o neatinsă

Ieri am râs, astăzi voi plânge, voi şti  ţine un control

În mulţimea  mea de gânduri, lumina va sta aprinsă.

Îmi pun visele într-o plasă şi mă-mbrac la repezeală

Astăzi este premiera, timpul trece aşa de iute

Vreau ca rolul vieţii mele să îl joc fără greşeală

Acţiunea este amplă, în trei acte, cinci dispute.

8 comentarii leave one →
  1. iulie 17, 2010 6:57 pm

    Te invit sa-mi faci o vizita la adresa
    http://mediaclement.wordpress.com
    Daca doresti un link in blogul pe care il administrez, te astept in pagina
    http://mediaclement.wordpress.com/2010/07/11/parteneri-din-blogosfera/

  2. maminineta permalink*
    iulie 17, 2010 7:11 pm

    Intentia e laudabilă.Daca linkurile vor apare si pe categorii e chiar foarte bine.

  3. iulie 19, 2010 9:57 am

    Asta e pentru mine!
    Foooooarte buna treaba!
    Foarte!
    Mii de „multumescuri”!

    Zi senina sa aveti!
    Ze

  4. maminineta permalink*
    iulie 19, 2010 2:26 pm

    Veronica era pt matale, dar eu cred totusi,ca e mai bine o fabula ceva cu dialog, apare mai interesanta.

  5. iulie 20, 2010 9:55 am

    Ar fi buna si o fabula!
    Dar si asta e excelenta!
    Multumesc mult, mult, mult!
    🙂

  6. maminineta permalink*
    iulie 20, 2010 11:40 am

    Veronica, sa fie cu noroc mami, in fucntie de timp , ma gandesc si la o fabula.

  7. biancageorgiana permalink
    iulie 21, 2010 8:19 am

    imi place cum scrii.Scrii despre frumos si asta e minunat,te adaug si eu ,eu inca nu stiu cum sa adaug oamenii in dreapta paginii,oameni care merita vizitati! multa imaginatie si creativitate!!!

  8. maminineta permalink*
    iulie 21, 2010 8:58 am

    Bine ai venit Bianca, ma bucur ca versurile mele, care sunt prea triste uneori ti-au placut.Te voi adauga in blogroll si te mai astept.

Lasă un comentariu