Sări la conţinut

Ajutooor…

iulie 6, 2010

Când noaptea pe furiş işi lasă storul

Şi-o altă ploaie, începe un dans greoi

Eu  vreau să cer la lume ajutorul

Să şterg potop de lacrimi şi noroi.

 

Agoniseala unei vieţi întregi

A curs pe ape tulburi de tristeţe

Şi am rămas ai nimănui, pribegi

Primim de peste tot, numai poveţe.

 

În piept, durerea o simţim cum creşte

Şi lacrimi curg amare şi fierbinţi

Oricât ne străduim, nu ne uneşte

O viaţă plină doar de umilinţi.

 

Priviţi acum ce-a mai rămas din noi

Voi ce dormiţi în paturi de mătase

O viaţă –ntreagă a plecat suvoi

Nici urmă nu mai e, unde-au fost case.

 

Când noaptea pe furiş işi lasă storul

Şi-o altă ploaie, începe un dans greoi

Eu  vreau să cer la lume ajutorul

Să şterg potop de lacrimi şi noroi.

 

 

Ajutati Moldova

Unul dintre primii bloggeri care s-a zbătut pentru ca această campanie să funcţioneze este Ionuţ Iancu.

Fundaţia Mereu Aproape a deschis următoarele conturi:

CIF: 18212553

Bdul. Ficusului nr.44 A, et. 4, sector 1, BUCUREŞTI

BANCA: BRD-GSG-SMCC

COD BIC: BRDEROBU

IBAN LEI: RO05BRDE450SV07295334500

IBAN EURO: RO31BRDE450SV23761534500

Dacă vreţi şi puteţi să-i ajutaţi pe sinistraţi nu staţi prea mult pe gânduri.

Pentru mai multe detalii vedeţi aici, aici şi aici.

Cei ce doresc să preia campania o pot face fără teamă.

 

 

11 comentarii leave one →
  1. iulie 6, 2010 9:22 pm

    Multumesc ca imi sunteti alaturi in aceasta campanie. Oamenii aceia napastuiti au nevoie de noi..

  2. maminineta permalink*
    iulie 7, 2010 7:49 am

    Ionut,sa dea Dumnezeu sa fie bine pentru toata lumea.

  3. kushter permalink
    iulie 7, 2010 11:55 am

    O viaţă –ntreagă a plecat suvoi

  4. maminineta permalink*
    iulie 7, 2010 12:24 pm

    Slavic, s-a pierdut mult la inundatii,dar omul are puterea sa o ia de la capat.Niciodata ne se da batut.

  5. iulie 7, 2010 2:32 pm

    Doamne, şi versurile şi fotografiile sunt sfâşietoare. Aşa cum spui tu mai sus, oamenii au capacitatea de a luat totul de la zero. Îşi vor reface vieţile, însă ar fi fost tare bine dacă nu ar fi fost obligaţi să treacă prin aşa ceva…

    O zi bună, Maminineta, gânduri bune!

  6. maminineta permalink*
    iulie 7, 2010 7:41 pm

    Criss,am speranta mami, o sa iesim si din aceasta incercare.

  7. kushter permalink
    iulie 8, 2010 11:40 am

    Priviţi acum ce-a mai rămas din noi…

  8. maminineta permalink*
    iulie 8, 2010 12:36 pm

    Esti tanar si o sa vezi cu ochii tai ca se va lua totul de la capat.

  9. iulie 10, 2010 12:00 am

    Plâng. În interior chiar plâng, Maminineta.

  10. maminineta permalink*
    iulie 10, 2010 1:19 pm

    Dragul mamii, asta arata cat esti de sensibil.Sa te bucure aceasta calitate, nu toata lumea o poseda.

Trackbacks

  1. Ajutooor… - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un comentariu