Sări la conţinut

Leapşă

aprilie 11, 2010

 

Foto Amnesiacgirl

 

Am primit o leapşă de la scriitorul Constantin Stănoiu, adică Nea Costache, un foarte apropiat prieten oltean, careia din respect trebuie să-i dau curs.

 

 

1.  Citatul tău preferat dintr-o poezie  de Eminescu                                                                                                                                                                    Rugăciune

Noi, ce din mila sfântului
Umbră facem pământului,
Rugămu-ne-ndurărilor,
Luceafărului mărilor;
Ascultă-a noastre plângeri,
Regină peste îngeri,
Din neguri te arată,
Lumină dulce clară,
O, maică prea curată
Şi pururea fecioară,
Marie!
2. Care sunt poeţii tăi preferaţi de naţionalitate română?

 Mihai Eminescu, Eugen Jebeleanu, Tudor Arghezi, Vasile Alecsandri, George Coşbuc.

3. Care sunt poeţii tăi preferaţi, străini?

Serghei Esenin, Alphonse de Lamartine, Paul Verlaine, A S Puskin

4. Poeţii contemporani preferaţi.

Adrian Păunescu, Gabriela Savitsky, Flavius Obeadă,Cristian Lisandru,

5. Scriitorii preferaţi.

Ion Creangă, Radu Tudoran, I L Caragiale, Sadoveanu,

6. Scriitorii contemporani preferaţi.

Oana Stoica Mujea, Lucia Verona, Adrian Voicu.

7. Ultima piesa de teatru văzută.

Steaua fără nume de Mihail Sebastian-teatru de amatori

8. Ultimul spectacol de operetă văzut.

Nu-mi mai aduc aminte.A trecut prea mult timp.

9. Cărţile preferate.

Orice carte de poezii ce-mi cade în mână, Jane Eyre, istorie,O viaţă împreună,

10. Cu ce scriitori, dacă unii dintre ei ar trăi şi azi, ţi-ai dori să fii prieten.

Cred că aş fi vrut ca Eminescu să trăiască mereu.

11. Ce carte scrisă deja ţi-ar fi plăcut să fie scrisă de tine şi de ce?

Nu cred ca am atâta talent.

Leapşa va merge mai departe către:  Flavius Obeadă, Alin Farcaş,Cristian Lisandru, Mihaela 130. 

 

 

 

11 comentarii leave one →
  1. aprilie 11, 2010 9:05 pm

    La pct. 11- esti prea modesta Maminineta! Scrii foarte bine! Cum altfel ai avea atati prieteni poeti si scriitori? O seara frumoasa!

  2. aprilie 12, 2010 12:46 am

    Săru’ mâna, Mami! Sunt onorat şi fericit că m-ai alăturat celor două Doamne. 🙂

  3. maminineta permalink*
    aprilie 12, 2010 9:02 am

    Chiar meriti Adrian.Citesc cu mare placere ce scrii.

  4. aprilie 12, 2010 9:32 am

    Mulţumesc mult pentru menţionare, şi eu te citesc cu mare plăcere de fiecare dată. O să îmi cer scuze, dar nu mai preiau lepşe din toamna trecută. Sper să nu te superi pe mine şi să ne citim cu aceeaşi plăcere şi în continuare… Şi cred şi eu că la punctul 11 eşti mult prea modestă… O zi bună îţi doresc!

  5. maminineta permalink*
    aprilie 12, 2010 10:01 am

    Criss, e ok.Eu citesc tot ce scrii si imi place foarte mult.

  6. mihaela13o permalink
    aprilie 12, 2010 10:15 am

    Mulţumesc. O preiau zilele aceste.! O zi însorită să ai! 🙂

  7. aprilie 13, 2010 6:40 pm

    Am trecut sa las o imbratisare si sa dau un pupic! 😉
    O zi frumoasa!

  8. maminineta permalink*
    aprilie 13, 2010 8:28 pm

    Multumesc Orry mami si mie imi era dor de tine.

Trackbacks

  1. Mă fac ţăran! | Blogul lui Nea Costache
  2. Baba Florica | Blogul lui Nea Costache
  3. Despre sitetalk sau plecand de la scrierile lui Robert Kiyosaki... | Blogul lui Nea Costache

Lasă un comentariu