Sări la conţinut

Mărţişor

februarie 27, 2010

 

Cu paşii repezi  merg spre primăvară

Cu raze calde mă-ntâlnesc pe drum

Mă îmbăt de verde şi inspir parfum

Şi –o fac de parca ar fi întâia oară.

 

Respect aduc şi preţuire adâncă

Prietenilor mei din blogosferă

O minunată lume ce-mi oferă

Un adăpost ce-i construit în stâncă.

 

În piept vă prind acum o inimioară

Care  cuprinde numai gânduri bune

 Şi vă doresc,  tot ce-i  frumos pe lume

În viaţa voastră astăzi să apară.

 

Ca orice val ce vine către maluri

Trimis de forţa mării spumegânde

Şi  poartă  doar ideile  profunde

Eu vă trimit speranţe prin portaluri.

 

32 comentarii leave one →
  1. februarie 27, 2010 10:11 pm

    Multumesc, Maminineta! O inimioara si pentru tine! 🙂 Si un vals: http://www.youtube.com/watch?v=HQ5_zVuwSLQ

  2. fenixonu permalink
    februarie 27, 2010 10:20 pm

    Bravo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. maminineta permalink*
    februarie 27, 2010 10:48 pm

    Multumesc Lilick, flori pe toate drumurile tale.

  4. maminineta permalink*
    februarie 27, 2010 10:50 pm

    Bine ai venit si pe blog.Felix, aduci cu tine miros de primavara.

  5. februarie 28, 2010 3:20 pm

    Eu vă trimit speranţă prin portaluri – frumoasă idee…

  6. spedy permalink
    februarie 28, 2010 8:36 pm


    No coment

    spedy/28/02/2010

  7. martie 1, 2010 12:37 am

    O primavara frumoasa, afara si in suflet! La multi ani de Martisor, Maminineta!

  8. martie 1, 2010 12:45 am

    Maminineta, ma certi? Te-am propus pentru nominalizare, intr-un top al blogurilor nişate, la categoria „Cultura si arta”, pe blogul:
    http://blogatu.ro/2010/02/topul-blogurilor-ni%C8%99ate-blogurile-propuse.html/comment-page-2#comment-20725
    Urmeaza sa te treaca! O seara minunata!

  9. geaninalisandru permalink
    martie 1, 2010 1:23 am

    Au vechime mare de 8000 de ani,
    sub formă de pietre, zodii chiar şi bani,
    Prinse strâns în şnur ce-mpletea blând
    focul şi înţelepciunea,
    Fetele-l prindeau în păr de-nflorea natura.
    Din bătrâni putem afla despre mărţişor,
    Despre tot ce-nseamnă el pentru popor,
    El aduce fericire dar şi mult noroc,
    Iarna-i simbol pentru alb,
    Roşul pentru primăvara ce-ndeamnă la joc.
    Vă ofer şi eu în dar mărţişorul- zodie,
    Tuturor ce-mi treceţi pragul prins cu fundă roşie…

  10. maminineta permalink*
    martie 1, 2010 9:29 am

    Multumesc frumos Spedy, florile si muzica au foat minunate.

  11. maminineta permalink*
    martie 1, 2010 9:30 am

    Multumiri deosebite, Nea Costache, ar fi bine ca toti sa avem primavara in suflete.

  12. maminineta permalink*
    martie 1, 2010 9:32 am

    Nea Costache, stii cum e cu valoarea.Eu scriu doar pentru prieteni,nu am pretentia ca e foare bine.Oricum , multumesc frumos ca te-ai gandit la mine.

  13. maminineta permalink*
    martie 1, 2010 9:51 am

    Gianina, fir de rosu , fir de alb
    Impletit usor
    Fericirea a legat
    De un martisor. pentru tine.

  14. i.o.flavius permalink
    martie 1, 2010 1:30 pm

    un gînd, un marţişor. atît 😉

  15. martie 1, 2010 1:46 pm

    Un gând bun de Mărţişor!

  16. maminineta permalink*
    martie 1, 2010 2:25 pm

    Mulţumesc frumos Flavius mami, un gând bun leac de rană.

  17. martie 1, 2010 5:17 pm

    O primavara frumoasa si plina de soare si flori! 🙂
    ( ai un martisor la mine! )

  18. maminineta permalink*
    martie 1, 2010 8:50 pm

    Multumesc frumos Orri mami, sa ai o primavara minunata.

  19. spedy permalink
    martie 1, 2010 9:04 pm

    Maminineta,sa fii domnia ta sanatoasa si sa-ti fie viata un lung sir de bucurii de acum inainte .Nu am a-ti spune decat ca ma bucur de darul facut si ca asta -mi unple sufletul de bucurie si mie .In rest ,ce o vrea Dumnezeu ca noi suntem doar muritori….de rand…

    spedy /01/03/2010

  20. martie 1, 2010 10:40 pm

    E cea mai frumoasa inima primita in dar.
    O primavara minunata.

  21. maminineta permalink*
    martie 2, 2010 8:48 am

    Spedy,toţi venim pe aceasta lume si trebuie să lăsăm un semn, privind trecerea nostră pe aici.Cine nu lasă semnul trăieşte degeaba.Gândul bun să te însoţească mereu.

  22. maminineta permalink*
    martie 2, 2010 8:51 am

    Primadona, numai zile senine să ai, de aici înainte.

  23. martie 11, 2010 2:52 am

    Iarta-ma, eu abia acum am descoperit postul tau. Imi cer scuze si iti multumesc frumos pt urari.

  24. maminineta permalink*
    martie 11, 2010 9:22 am

    Valive, martisorul l-am daruit din suflet.

Trackbacks

  1. Iubirea naşte legende « Nu te compromite! Nu te ai decât pe tine.
  2. Marţişoare, marţişoare, la doamne şi domnişoare! | Blogul lui Nea Costache
  3. Neliniştitu’ » Post Topic » Pinguri pentru dame
  4. Brâncuşi în suferinţă | Blogul lui Nea Costache
  5. Bacio din nou la festival | Blogul lui Nea Costache
  6. Mă dau rotund: sunt premiat! | Blogul lui Nea Costache
  7. Dan Puric despre criza românească | Blogul lui Nea Costache
  8. Tuturor prietenilor mei! | Blogul lui Nea Costache

Lasă un comentariu