Skip to content

astăzi fac curat

Noiembrie 14, 2017

 

 

Astăzi fac curat,

deschid sufletului ferestrele spre bucurie

să intre aerul curat și pur  de noiembrie.

Vreau să-mi limpezească gândurile

de încrâcenarea ultimelor zile,

de spaimele ce-mi viscolesc visele,

de întrebările ce nu pot avea răspunsuri logice.

Nesiguranța mă macină

iar tăcerea ta mă întoarce

la un ieri  legat în frânghiile singurătății

ce-mi scutură încheieturile amintirilor.

Poate astăzi îți amintești de mine

sau poate în drumul tău

ai dat de răspântia amănuntelor destinului

și te-ai oprit de teamă.

Nu te mai uiți înapoi,

pasul meu șchiopătat

nu te poate ajunge,

aș fi avut nevoie de ajutor,

dar pe cine să strig…

Ecoul meu are umerii goi,

haina sorții s-a făcut franjuri de atâția ani de așteptare

iar hergheliile de brume abia așteaptă

să mă lovească cu copitele lor de ger.

Tânjesc după căldura mâinii tale,

mi-e dor să-ți aud glasul,

vreau să mă pierd în liniștea privirii

ce spune adevărul.

Aș fi vrut să-mi intre-n suflet bucuriile,

dar numai iluziile mă înconjoară,

mă poartă spre iarna tivită

cu viscol și ger și mă lasă pe așteptare…

Poate mâine am mai mult noroc…

 

No comments yet

Lasă un răspuns

