Skip to content

dorință

August 11, 2017

 

 

aș vrea să fiu elevă de liceu

să mă întorc la timpul acela iar

când ochii-mi străluceau și eram eu

bifând zi după zi în calandar

în alb și negru viața ne-așeza

emblemă, cordeluță, uniformă

dorul de ducă- timpu-mi reteza

dar mi-am păstrat iubirea mea ,,enormă,,

 

și din nisip castele-am ridicat

dar vântul vieții le-a distrus pe rând

de am căzut, mai sus m-am ridicat

nimeni pe drum nu m-a văzut plângând

am luat soarta de umeri și-am strigat

ajunge cu necazuri și dureri

dreptul de a trăi l-am câștigat

și astăzi mi-e mai bine decât ieri

 

și clipă după clipă împleteam

să-i fac vieții mele haină nouă

averi sau bogății nu adunam

doar un acoperiș să nu mă plouă

am strâns în suflet doar iubire pură

pe care-o dăruiesc fără-ncetare

nu știu ce e invidie sau ură

și simt de Sus o binecuvântare

 

în alb și negru viața ne-așeza

emblemă, cordeluță, uniformă

dorul de ducă- timpu-mi reteza

dar mi-am păstrat iubirea mea ,,enormă,,

zi după zi bifam în calendar

cu ochii strălucind, eram doar eu…

în gând mă-ntorc la vremea aceea  iar

sunt   tânără  elevă de liceu

No comments yet

Lasă un răspuns

