Skip to content

Pragul critic

Iunie 17, 2017

 

 

 

aleg crâmpeie din trecut

să țes cu ele-un vis pribeag

vreau să-mi croiesc alt început

acum că am trecut de prag

în suflet simt că am  putere

și-o bucurie mă inundă

rup învelișul de tăcere

când prețuiesc orice secundă

spre cer privesc cu îndrăznelă

pe albe coli scriu iarăși rânduri

prin pete-albastre de cerneală

se nasc în mine-atâtea gânduri

am adunat cel mai frumos

și mai curat buchet de șoapte

i-am împletit un gând duios

eșarfă luminoasă-n noapte

și lumii-ntregi îi dau de știre

că vieții i-am găsit cărarea

ascunsă-n trestii de uimire

prin ape- am auzit chemarea

și prețuiesc orice secundă

care-mi arată uși deschise

și bucurii ce  mă inundă

și mă revarsă iar în vise

No comments yet

Lasă un răspuns

