Skip to content

dorință târzie

Mai 23, 2017

aș vrea să prind din zare o fărâmă

să caut clipa vie ce-mblânzea

și tremurând, la strângerea de mână

să simt  că  ești prezent în lumea mea

că-mi ești alături, nu trăiești în gând

nu ești o amintire de o  vară

obrajii purpurii să-i simt arzând

vreau clipa de atunci să nu mai moară

 

mi-e greu să pun noian de întrebări

fără să știu răspunsul la nici una

sunt călătoare prin atâtea gări

nu te găsesc, te-acoperă minciuna

naivă și cuminte cum eram

ți-a fost ușor iluzii să pictezi

cu mâna mi-ai făcut semn de la geam

și de atunci alte iubiri visezi

 

ce-a fost s-a dus,timpul mi-a frânt aripa

și n-am putut să caut alt destin

am tot sperat c-o să se-ntoarcă clipa

să-mi îndulcească stropul de pelin

în poezie îmi îngrop fiorul

 tot căutând răspuns la întrebare

când tricotez speranta,taina,dorul

din stropul de iubire  crește-o mare

No comments yet

Lasă un răspuns

