Skip to content

mama

Martie 5, 2017

335599_5f3a_625x1000

 

ochii închid și te zăresc măicuță
în mintea mea trăiești așa de clară
aveam doar câțiva ani, eram micuță
desculță alergam spre primăvară

te văd cum frământai în căpistere
turtiță ca să -mi coci în dimineață
curată mă duceai la înviere
cu zâmbetul de mir pe a ta față

la școală m-ai purtat, să învăț carte
să nu rămân în sat să-mi fie greu
la Domnul te-ai rugat să-mi facă parte
de dor intens, iubire-n drumul meu

îți mulțumesc din suflet, astăzi știu
cu fruntea sus, să urc pe scara vieții
iubire am în suflet și dor viu
când mă trezesc în zorii dimineții

e ziua ta și vin la tine mamă
tu mă primești cu rouă în privire
îmi ești în suflet singura icoană
ce-mi dăruiești la nesfârșit iubire

No comments yet

Lasă un răspuns

