Skip to content

dor de primăvară

Februarie 18, 2017

7

 

eu, când vine primăvara

dau tristețile-n pustie

mai rămân afară seara

să văd luna argintie

stelele să –mi lumineze

gândurile ce se-adună

și doar roua să păteze

raza clară de la lună

eu, când vine primăvara

trag o brazdă pe ogor

semn că eu sunt locatara

sufletului plin de dor

semăn peste tot cuvinte

când iubire, când iertare

simt când cineva mă minte

ruptă inima mă doare

eu, când vine primăvara

imi scald în verde retina

și arunc toată povara

negru, gri- găsesc lumina

și-mi fac pod de curcubeu

peste abisul astei vieți

o potecă las mereu

pentru tine ca să treci

să cunoști ce-i bucuria

fericirea și speranța

să nu uiți copilăria,

lumii când îi apeși clanța

să vezi luna argintie

când rămâi afară seara

răul meargă pe pustie

tu să simți iar primăvara

 

2 comentarii leave one →
  1. Februarie 22, 2017 6:43 pm

    Frumoasa poezie, felicitari ! ❤

  2. maminineta permalink*
    Octombrie 12, 2017 8:50 pm

    multumesc!

Lasă un răspuns

