Skip to content

prietenie

Ianuarie 26, 2017

8

 

 

prieten drag, te simt cu mine

ca două file într-o carte

în virtual ești când aproape,

în suflet pus, sau când departe

lacrimi îmi curg de bucurie

sau de durere pentru tine

scriu pe eșarfa sorții mele

speranța-n litere aldine

prieten drag,o amintire

cu tine-n vers de poezie

îmi dătuiește –n gânduri clipe

ce dor fără anestezie

și bate vântul nerăbdării

de-a te cunoaște de aproape

harul divin  mărgăritare

îmi ninge-n lacrima din pleape

prieten drag,ești azi cu mine

tu mă ajuți să fac un pod

să limpezesc  retina zilei

și gândurile să-mi înnod

să nu plătesc vieții chirie

cu lacrima ce-mi sapă chipul

și chiar de clipa e târzie

clepsidrei nu-i număr nisipul

 

No comments yet

Lasă un răspuns

