Skip to content

O viață cât un munte

Ianuarie 13, 2017

floare-de-colt1

 

pe munte urc și obosesc un pic

ca orice om efortul mi-l dozez

mă bucur de tablou nu iau nimic

și-n zborul meu spre vârf mai și visez

 

împăduresc cu gândurile bune

doar stânci golașe, vârfuri  de granit

cu flori de colț, crescute ce  minune

din sufletu-mi ce n-a îmbătrânit

 

privesc spre poale-un  verde nepătruns

mi-a tot   crescut pe inimă și-n gând

e dorul meu ținut de lume-ascuns

de ești interesat ? pot să ți-l vând

 

să-mi dai la schimb o lacrimă ce moare

pe o icoană prinsă în perete

pe- aripi de îngeri- zbor de alinare

cu har divin încearcă să mă –mbete

 

în zborul meu spre vârf mai și visez

mă bucur de tablou, nimic nu iau

doar viața mea încet mi-o desenez

ca-n lumea virtuală   s-o redau

No comments yet

Lasă un răspuns

