Skip to content

prea târziu

Noiembrie 22, 2016

6

 

 eram tineri, frumoși, neștiutori

tu n -ai avut curaj,

eu n-am avut răbdare

și  vântul  vieții a bătut

și ne-a risipit

ne-am reântâlnit acum

cu argint la tâmple

trecuse viața peste noi

cu umbrele ei

doar privirea ți-a rămas aceeași 

acum puteam citi

tot ce scrisese-i pe retină

iar tăcerea ta

îmi spune atât de multe

un fluid între două suflete pereche

care s-au regăsit târziu

două suflete ce trec vămi

fără pașapoarte

spre porțile-ntâmplării

în traista sufletului meu

nu port regrete

port urmele pașilor tăi

pierduți în arcadele timpului

 

No comments yet

Lasă un răspuns

