Skip to content

Singur călător

Octombrie 24, 2016

2

 

 

 

prin lumea asta călător

am strâns cum am putut mai bine

speranțe, visuri  și  mult dor

și am crezut că se cuvine

să dăruiesc la rândul meu

ce-a fost frumos  din amintiri

cum am făcut ușor din greu

și-am strâns iubire în priviri

 

am iubit  omul cu măsură

chiar de-am avut doar o aripă

la tivul vieții cusătură

eu am făcut și nu risipă

nisipul vremii ce s-a strâns

și-a curs secundă cu secundă

l-am curățat,  suspin și plâns

la nimeni nu am dat dobândă

 

în moara de scântei – iubire

desțelenesc, loc nepătruns

cu  strălucirea din  privire

la întrebări caut răspuns

în pleava gândului dintâi

când îmi săpau lacrimi obrazul

mâna  mi-am pus-o căpătâi

și-am decheiat la gât necazul

 

strângând  iubire în priviri

eu  am făcut ușor din greu

ce-a fost frumos  din amintiri

am dăruit la rândul meu

ce am crezut că se cuvine

sperane, visuri și mult dor

am strâns cum am putut mai bine

prin lume singur călător

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

