Skip to content

cititorule…

Septembrie 22, 2016

9

 

 

 pun semn de întrebare  

pe zbuciumul din gânduri

și cad iar în visare

mă regăsesc prin rânduri

scrise pe-o  fila albă

cu-azurul din privire

în suflet port o salbă

de dor și de iubire

tai venele tăcerii

și las să curgă sânge

mut hainele durerii

din strana care plânge

simt vântul nerăbdării

cum imi pătrunde-n oase

mă las pradă visării

în falduri de mătase

mă regăsesc uimită

de libertatea clipei

deși sunt istovită

nu mă dedau risipei

 adun versuri și rime

ce vreau să dainuiască

le cresc în înâlțime

le fac să vă iubească

 

No comments yet

Lasă un răspuns

