Skip to content

strigăt surd

Septembrie 15, 2016

3

 

 

dansează frunzele în toamnă

sub vânt călduţ îmbietor

te-aştept să vii la mine doamnă

ţi-am aşternut sub paşi covor

am sufletul plin de iubire

tu eşti mereu nepăsătoare

aruncă-mi numai o privire

atunci când îţi aduc o floare

 

timpul mereu îşi face loc

vrea în secunde  să ne poarte

mi-ar fi plăcut să am noroc

dar cine astăzi mai împarte

un viitor de visuri plin

unor săraci ce n-au nimic

cui dai durere şi suspin

să poţi primi iubirea-n plic

 

ne vom trezi albiţi de vremi

cu gândul încolţit târziu

poate vei vrea să mă mai chemi

un strigăt surd într-un pustiu

cât mai e aţă pe mosor

şi  strălucire în privire

mai poţi să strângi lacrimi de dor

să speli fărâma de iubire

 

 

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

