Skip to content

trăiește viața

Septembrie 10, 2016

55

 

 

caut bucurii și doruri în al minții buzunar

le găsesc chitite bine numai gândul mi-e hoinar

primenește ore, clipe cu petale de senin

și pe creste de uimire dor,  speranțe își revin

caravana îndoielii a plecat spre altă vreme

eu  aștept pe câmpul verde  ca iubirea să mă cheme

 

mi s-a luminat destinul, alți pași lasă urme -n fire

când te-am întâlnit pe tine, m-ai  străpuns cu o privire

 

scânteiau  în gânduri  stele, clipele-mi păreau de vis

și  mă tulbura parfumul  florilor ce mi-ai trimis

 

nu-i târziu să încep ziua  cu zâmbet și voie bună

anii trec, viața trăiești-o fie rea sau fie bună

 

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

