Skip to content

zbucium

Septembrie 8, 2016

14212062_1191818137506765_5694375143557796655_ncer amânare
pentru un vis în prag de seară
a ta chemare
mă tulbură , mă înfioară
un pas grăbit
încă mai vrea să treacă vama
spre infinit
e-un suflet ce-l închide rama

caut o punte
să trec durerea și suspinul
e cât un munte
povara ce-mi provoacă chinul
cer ajutor
dar cine-n lumea asta mare
mai are dor
care să-l pună în vânzare

semăn cuvinte
pe brazda trasă cu cerneală
găsesc în minte
tăcere grea și oboseală
căușul palmei
e plin cu apă ne-ncepută
pe patul armei
am scrijelit durerea mută

spre infinit
e-un suflet ce-l închide rama
un pas grăbit
încă mai vrea să treacă vama
a ta chemare
mă tulbură , mă înfioară
cer amânare
pentru un vis în prag de seară

 

No comments yet

Lasă un răspuns

