Skip to content

copilul meu

Septembrie 4, 2016

 

1

foto Ionel Onofras

 

ți-am dat florile câmpiei să le pui la pălarie

și parfumul de brad verde să-l păstrezi  pentru vecie

ți-am dat răsărit de soare și apus roșu aprins

pe cărările de suflet de rău să nu fii atins

 

ți-am dat sursurul de apă ce țâșnește din  izvor

și te-am legănat cu vântul spunându-ți povești de dor

ți-am trimis doar gânduri bune pe al inimii ecou

din durerile vieții să ieși la liman din nou

timpul zilele-și adună eu mai las urme de pași

puterile-s mai puține, știu că mâine-o să ma lași

lăcrimând ca-ntotdeuna la poarta ce ne desparte

rostul vieții e doar unul ,eu aici și tu departe

știu copile că tristețea și pe tine te-a cuprins

dar orice-ntâlnești în cale tu nu te lasa învins

și nu-mi duce mie grija, am pe Dumnezeu aproape

el îmi șterge cu marama lacrimile de pe pleape

ți-am dat florile câmpiei să le pui la pălarie

și parfumul de brad verde să-l păstrezi pentru vecie

ți-am dat răsărit de soare și apus roșu aprins

pe cărările de suflet de rău să nu fii atins

No comments yet

Lasă un răspuns

