Skip to content

Comoara vieții

August 28, 2016

 

2554

 

am descusut cu-n spin de trandafir

zbuciumul  surd , durerea grea și chinul

de-atunci caut în noapte și mă mir

că nu pot să-mpart la doi puținul

mi-ai trimis nori tiviți cu ploi prea reci

m-ai obligat să-i port pe-a mea retină

am presărat  vocale pe poteci

numai să pot să-ajung  iar la lumină

pe fruntea obosită  cute-adânci

au răsărit și tâmplele-au argint

cu trupul aplecat nu poți pe stânci

să urci, din vobe de alint

n-ai cum să faci o scară, în vâltori

aluneci des și nu mai ai putere

iubire de n-ai strâns, alte comori

nu-ți vor  aduce-n  viată mângâiere

 

 

 

 

 

 

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

