Skip to content

răscumpăr timp

August 22, 2016

9

 

 

 

mergeai tăcut pe margini de-ntâmplare

când te-am găsit,  erai de dor strivit

aveai pe suflet sute de tipare

și doar un gând de inimă tivit,

trăiai  în anotimp fără lumină

și umbre reci ți- adăposteau privirea

te-am dezbrăcat de frici, n-am nici o vină

că n-am găsit pe nicăeri iubirea

 

dar am găsit tristeți, le-am pus deoparte

și-ți caut iar prin gânduri tulburarea

durerea ta în două se împarte

aș vrea   să-ți simt din nou îmbrățișarea

dar nu mă vezi ai ceață în privire

mersul ți-e greu și trupul obosit

nu mai păstrezi de-atunci vreo amintire

ți-e drumul lung și fără de sfârșit

 

n-am cum răscruce-n drumul tău să pun

să ai putere răul  să-l îndrepți

nasturi deschei la gândul cel mai bun

și vreau să cred că stai să îl aștepți

să te învețe cum e zborul drept

pământul cum să-l vezi din înălțimi

să simți zvâcnirea clipei,  tare-n piept

să prinzi aripi zburând cu  heruvimi

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

