Skip to content

miraj

August 22, 2016

2

 

ce ani frumoşi… noi doi , tu încă-mi eşti

miraj, tăcere- argint de lună plină

în gândurile mele tu trăieşti

înveşmântată-n dor de Cătălină

 

mai vreau o mângâiere, un alint

dorinţe ce mă rod cu disperare

găsesc cuvinte spuse ce mă mint

şi –n suflet creşte-o rană ce mă doare

 

unde-ai fugit ? pe ce margini de vis

îţi despleteşti cosiţa ? pentru cine

ai rupt cununa , tot ce mi-ai promis

te simţi acum iubită ? ţi-e mai bine ?

 

m-ai lăsat singur să colind poteci

să nu fiu fericit nici zi nici noapte

doar  urma să-ţi sărut pe unde treci

şi vântul să-mi aducă a tale şoapte

 

în gândurile mele tu trăieşti

înveşmântată-n dor de Cătălină

ce ani frumoşi… noi doi , tu încă-mi eşti

miraj, tăcere- argint de lună plină

 

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

