Skip to content

acasă

August 18, 2016

1200px-RO_BV_Margaretă

 

 

trăiesc  aici, sunt doar o floare fină

ce-și trage seva din pământ străbun

ridic un lujer drept înspre lumină

și cresc un suflet tandru, pur și bun

 

în dimineți cu rouă mă trezesc

absorb din raza soarelui culoare

și cu iubire pură altoiesc

destine rătăcite , cer iertare

 

la brazda răsturnată de tractor

la mâna ce-a plivit o buruiană

îmi urcă-n suflet sevă, numai dor

când mă închin la maica din  icoana

am înflorit pe plaiul românesc

semințe am lăsat să încolțească

udate cu har pur   dumnezeiesc

ca  peste ani să supraviețuiască

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

