Skip to content

ieri, azi, mâine

August 9, 2016

2

 

 

ieri te-am văzut, te ascundeai  în noapte

rupând basmul cu noi dintr-o cunună

n-am auzit ce spui, curgeau doar șoapte

ce s-au pierdut treptat într-o furtună

azi nu mai ești, alt drum ai apucat

alte speranțe-ți faci, alte iubiri

iluzii dulci ce vor pieri treptat

și-n urma ta numai dezamăgiri

ce vor muri, că nu e mângâiere

când ramul sorții-ți este dezgolit

când peste tot și toate e tăcere

când sufletu-l simți gol și umilit

ce mâine-aștept ? tu ești un dor pe cer

de-aici de jos nu-ți  mai aud chemarea

mă-nvăluie-o cortină de mister

iar ochii mei nu mai disting culoarea

rupând basmul cu noi dintr-o cunună

te-am văzut ieri , o cută ai pe frunte

n-a fost nimic frumos, numai  minciună

din care-ai construit o-ntreagă punte

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

