Skip to content

DOAR EU

August 7, 2016

3

 

vertiginos – lujeri ridic

întru credință și iubire

și gândul bun eu  îl dedic

și îl transmit doar c-o privire

de sus apoi caut în mine

margini de cer, dor infinit

mă prind cu-n bold de înălțime

cu ploaia curg înspre zenit

 

vreau eu-l ce-a zburat prea sus

lujer firav ce-o să se-ndoaie

să-i mulțumească lui Iisus

și să se-ntoarne în odaie

unde-a lasat sufletul trist

doinind din frunzele uscate

să șlefuiască ametist

sub clar de lună pe-nserate

 

cu mine-n mine  mă prefac

de margini de genuni  aproape

vreau c-o privire să îmbrac

tot răul să il dau pe ape

mă caut,vreau să mă găsesc

măsor clepsidrei tot nisipul

vreau omul bun să îl iubesc

și în lumină să-i văd chipul

 

mă prind cu-n bold de înălțime

cu ploaia curg înspre zenit

de sus apoi caut în mine

margini de cer, dor infinit

și gândul bun eu  îl dedic

și îl transmit doar c-o privire

vertiginos – lujeri ridic

ntru credință și iubire

 

No comments yet

Lasă un răspuns

