Skip to content

simțire

August 5, 2016

6

 

 

simțiți români cum tricolorul plânge

demult noi nu mai spunem rugăciuni

sub jugul de străin grumaz se frânge

și noi tot  așteptăm de sus minuni

am orbit toți, nimeni nu mai veghează

din țară s-a furat și se mai fură

un soare trist din zori pân la amiază

tot crește buruieni în bătătură

 

 

am fost stăpâni , acum la străini slugă

se învârtesc strămoșii în morminte

iar clopotele nu mai bat a rugă

e greu români, e greu de ținut minte

ne-am aplecat aproape de pământ

și ne-am vândut pe treizeci de arginți

uitat-am limbă,  straie și cuvânt

și suportăm  atâtea umilinți

 

simțiți români…? se-apropie urgia

tot mai aproape e n-avem scăpare

să curățăm de javre România

să semănăm curajul pe ogoare

ca pruncii noștri mâine să-l culeagă

să poată îndrepta tot ce-am stricat

și să zideasc-o Românie-ntreagă

noi să le mulțumim că ne-au iertat

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

