Skip to content

tu n-ai venit

Iulie 20, 2016

7

 

 

 

te-am aşteptat de-atâtea ori

pe banca de lângă castan

emoţii  multe, mulţi fiori

în mână cu-n buchet de flori

noaptea trecea  apăreau zori

şi mai trecea un  an

eu  am venit aşa de des

sperând la luciul din privire

şi am crezut c-ai înţeles

că pentru veci eu am ales

am semănat şi am  cules

din suflet doar  iubire

 

castanu-i obosit de ploi

iar eu  la tâmple am argint

nu ştiu ce s-antâmplat cu noi

când dorul curge în  şuvoi

de ce nu suntem amândoi

să pot să te alint ?

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

