Skip to content

te-am învățat despre iertare

Iulie 8, 2016

bunica-bogdan

 

nu ți-am făcut mamă palate

dar am muncit cinstit și drept

și m-am rugat de sănătate

iar  dorul l-am păstrat în piept

și l-am hrănit cu gânduri bune

cu milă dar și cu răbdare

cât ai fost mic în rugăciune

te-am învățat despre iertare

nu ți-am strâns mamă saci de bani

am frâmântat în căpistere

secunde, săptămâni și ani

doar bucurii, nu și  avere

ți-am arătat la lume rostul

întru credință și iubire

să poți descoperi tu costul

trăirii strânse în privire

 

te-am învățat să alini rana

aproapelui , să-i faci lumină

să te închini doar  la icoana

ce n-are nici un fel de vină

celor ce   sunt pe lângă tine

dă-le puținul să-l împartă

alină-le de poți suspine

și îmbunează a lor soartă

eu  m-am rugat de sănătate

 și am muncit cinstit și drept

nu ți-am făcut mamă palate

doar  dorul l-am păstrat în piept

și l-am hrănit cu gânduri bune

cu milă dar și cu răbdare

și astăzi spun o rugăciune

ca răul să nu te doboare

No comments yet

Lasă un răspuns

