Skip to content

soartă-n amurg

Iunie 21, 2016

6

înfiptă-n colbul vieții

de primăveri și toamne

fur  șalul tinereții

mă rog la Tine Doamne

 

să-mi dai răgaz o clipă

să-mi faci un nod la soartă

să pot merge-nainte

deschide-mi Tu o poartă

 

să văd o dimineață

cu bucurii mărețe

să uit amurgul care

prea multe vrea să-nvețe

 

să fiu doar un copil

ce nu știe  poteci

cu mari speranțe-n suflet

așteaptă  ca să treci

 

să luminezi destine

urcându-le pe scară

să iei poveri din suflet

și viață prea amară

dar șalul tinereții

din mână se desprinde

o nostalgie vine

încet și mă cuprinde

văd zorii dimineții

departe, nor și stea

aproape  lângă mine

e bătrânețea grea

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

