Skip to content

din grâu neghina știu s- aleg

Iunie 20, 2016

5

 

 

 

azi, lumea nu-mi mai e pustiu

tot ce se spune înțeleg

îmi place viața, vreau să știu

din grâu neghina să  aleg

și caut drumul către stele

mă pierd în veacul fără timp

cu tot , cu versurile mele

ce șlefuiesc un anotimp

 

și desenez poteci pe soartă

ca în duminici de april

să deslușesc ca pe o hartă

un suflet tandru de copil

ce este-n mine așa aproape

chiar de sosesc trenuri târzii

și în speranță mai  încape

atât de multe bucurii

 

azi lumea mi se pare bună

am punct de sprijin pe coperți

de cărți cu virgule de spumă

de e  greșeală știu că ierți,

emoții strânse în cuvinte

poteci de gânduri în priviri

biblioteci îmi fac în minte

o bucurie  de trăiri

și caut drumul către stele

mă pierd în veacul fără timp

cu tot , cu versurile mele

ce șlefuiesc un anotimp

azi, lumea nu-mi mai e pustiu

tot ce se spune înțeleg

îmi place viața, acum  știu

din grâu neghina să  aleg

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

