Skip to content

gând de vară

Iunie 2, 2016

fetitacucirese281129

 

 

văd o vară împlinită cu cireşe la urechi, ce  colindă pe coclauri, vântul îi ţine isonul, maci arzând şi albăstrele, pe câmpie sunt perechi  se aude-o melodie- păsărelele dau tonul. Armonii de fluier  tandru  izvorăşte a ispită, firele de iarbă joacă hora verii –n sărbătoare, peste tot parfum puternic  ca o carte răsfoită iar privirea-ți e furată de căldură și culoare. Îmi las sufletul să zboare înspre –albastru  infinit, biruință simt- pun zâmbet  și speranță în privire, acum   poarta  mi-e deschisă, drumul drept  eu l-am găsit, e plin tot  de bunătate, armonie și iubire. Lan de gânduri copt în soare secer cu-a mea tâmplă ninsă și ascult ecoul care se izbește de dureri – prind în mână o speranță de un dor curat aprinsă și mai caut bucuria ce-am pierdut-o -noapte  ieri. Leg la margine de lume  o eșarfă de pustiu și trag clipa după mine ca o trenă de răcoare, conștient că-n tot și toate este bine să fii viu să măsori doar  în momente  lucrurile de valoare . Se aude-o melodie, păsărelele dau tonul, maci arzând și albăstrele pe câmpie sunt perechi, pe coclauri vântul tandru  la toate ține isonul, umblă  vara fericită cu cireșe la urechi.

 

 

No comments yet

Lasă un răspuns

