Skip to content

trece timpul

Mai 24, 2016

peisaje-de-primavara-48

Cu paşi repezi vine vara, zilele trec prea uşor, simţi parfum de floare seara şi te-apucă câte-un dor, să alergi desculţ prin iarbă, soarele să te -ncălzească, sângele-n vene să fiarbă, iubirea să izbucnească.Şi te-aşezi pe –o buturugă  îţi laşi gândul bun să zboare, relele să le distrugă din hotare în hotare. Când apusul se strecoară roşu-aprins pe neştiute, pui tocu-ntr-o călimară şi scrii vrute şi nevrute.Te apasă  o durere strânsă-n suflet de mulţi ani ceri de sus o adiere să te scape de duşmani.Peste tot e numai ură,egoism putreziciune, nu vezi unul către ceruri să-nalţe o rugăciune. Orice-ar fi eu nu mă las pradă gândurilor rele şi cu pana mea scriu versuri ce nu suportă zăbrele.Timpu-i scurt, viaţa de duce şi sfârşitul o să vină, mai rămîne semn  o cruce şi-o candelă cu lumină.

 

One Comment leave one →
  1. Februarie 7, 2017 12:33 am

    Minunate sunt scrieriledv.! Daca timpul va permite si va face placere, puteti accesa linkul de mai jos, pentru a intra pe unul din blogurile mele. Va multumesc anticipat! Georgeta

Lasă un răspuns

