Skip to content

cere și ți se va da

Mai 5, 2016

9

 

 

spre înalt îmi îndrept ruga să primesc înțelepciune

leg  speranța de credință, scot durerea din cuvinte

la icoana fără vină în genunchi o rugăciune

pentru ce-am greșit, iertare cer din suflet Maicii Sfinte

trag perdeaua vieții triste peste un trecut uitat

și iau viața de la capăt- pe altă cale voi păși

trupul meu de-atâtea lacrimi tot mai mult s-a aplecat

însă am încă curajul să văd ce pot deveni

dacă-mi dai Doamne, putere, munții eu îi mut din loc

n-am ținut o socoteală, știu că am argint la tâmple

lasă-mi numai o speranță peste un gram de noroc

și ce-ai scris în cartea vieții,Tu vei face  să se-ntâmple

 

No comments yet

Lasă un răspuns

